Sıkça Sorulan Sorular
Teslimat ve İade Kuralları
Siparişimi nasıl takip edebilirim?
Sipariş takibinizi web sitemizden ‘kargo takip’sekmesinden kolaylıkla yapabilirsiniz.
Siparişim ne zaman kargoya verilir?
Sipariş tarihinden itibaren en geç beş (5) iş gününde ürününüz kargoya verilmektedir.
Siparişim kargoya verildiğinde nasıl bilgilendirileceğim?
Siparişiniz depomuzdan çıktığında tarafınıza bilgilendirme SMS’i iletilecektir. (Sisteme girmiş olduğunuz telefon numarasının doğruluğunu kontrol etmenizi tavsiye ederiz.)
Kapıda ödemeli siparişlerde teslim alma zorunluluğu var mı? Teslim almazsam ne olur?
Kapıda ödemeli siparişlerde suistimalleri engellemek adına teslim alma zorunluluğu bulunmaktadır.Teslim alınmaması durumunda, kargo ücreti alıcının sorumluluğundadır.
Sipariş adresimde bulunmazsam ne olur? Kargomu nasıl alabilirim?
Sipariş adresinde bulunmamanız durumunda, paketiniz en yakın kargo şubesine teslim edilmektedir.Tarafınıza SMS ile gönderilen takip numarasını kullanarak dilerseniz bizimle ya da direkt kargo şirketiyle iletişim kurarak kargonuzu nereden teslim alabileceğinizi öğrenebilirsiniz.
Ürün Özellikleri
Yükseklik nasıl çalışır?
Normal ayakkabıların aksine, yükseltilmiş bir iç taban kullanıyoruz. Bu iç taban dışardan belli olmamakla birlikte hiçbir rahatsızlık yaratmaz.
Ayakkabılarınız beden ölçülerine uygun mu?
Evet, normal bedeninizi sipariş edebilirsiniz.
Ayakkabılarımızı giymek rahat mı?
Yükseltilmiş bir iç tabana sahip bu ayakkabılar, doğal bir duruşu ve yürüyüşü desteklemek için ergonomik olarak tasarlanmıştır. Ayakkabılarımız uzun süreli kullanımda bile konfor sunar.
Sneaker ayakkabınızın özellikleri nelerdir?
Kaliteli deri malzemeden üretilen bu sneakerlar, konfordan ödün vermeden boyunuza 7 cm ekleyen gizli bir tabana sahiptir.
Chelsea Bot ayakkabınızın Özellikleri nelerdir?
Kaliteli süet malzemeden üretilen bu botlar, konfordan ödün vermeden boyunuza 6 cm ekleyen gizli bir tabana sahiptir.
İade Nasıl Yapabilirim?
Ürün iadesi yapmak istersem, para iadem ne zaman yapılır?
Ürününüzü iade etmek isterseniz, Ürün görselini ve kişisel bilgilerinizi iletmeniz halinde, iade ve değişim konusunda yardımcı olabiliriz. İadeniz tarafımıza teslim edildikten sonra ücretiniz Bankanıza bağlı olarak 3-14 iş günü içerisinde hesabınıza aktarılacaktır.
İade talebinde bulunmak için nasıl iletişime geçebilirim?
Tüm iade talepleriniz için iletişim kanallarımızdan bize ulaşabilirsiniz.
İade ve Değişim Politikamız
Bedeni uymayan, hasarlı veya hatalı gelen ürünlerin değişimi nasıl yapılır?
Bedeni uymayan, hasarlı veya hatalı gelen ürünlerin değişim sürecinde memnuniyetle yardımcı olmaktayız.
Hangi durumlarda iade ve değişim kabul edilmiyor?
İade politikamız ve mesafeli satış sözleşmesinde belirttiğimiz üzere belirli koşullarda iade ve değişim kabul etmemekteyiz. Bu kapsamda: kişisel hijyen kapsamında olup kullanılmış, yıkanmış, ambalajına zarar görmüş ürünlerin iade ve değişimi sağlanamamaktadır.